Header Ads Widget

Bioshifax natural products formulated by Nutritionist

Saya tidak boleh berdiam diri lagi. Saya tahu dia menyebar cerita dusta tentang saya kepada orang lain, padahal hanya saya yang tahu kebenarannya. Saya sudah muak dengan perlakuannya dan ingin mendedahkan apa yang sebenarnya berlaku. Kata-kata dia yang sangat kasar dan biadab membuat saya berharap dia akan menerima balasan setimpal. Tetapi, saya sedar tidak perlu saya menceritakan semua perkara. Saya tidak mahu bercakap tentang tanggungjawap keselamatan dan keselasaan rumah kepada kami.

A father who tells lies about his daughter's relationship with her mother in order to justify his own infidelity. This forces the daughter to choose between her parents and creates a rift in the family.


Saya tahu dia mempunyai banyak fobia. Saya mengaku, berhadapan dengan dia memerlukan kesabaran dan kewaspadaan. Saya tidak faham kenapa dia mudah panik. Pernah suatu ketika, dia memandu kereta dengan sangat laju dan adik saya ada bersama dia di dalam kereta. Saya tidak tahu apa yang ada di dalam fikirannya ketika itu.

Saya mengakui bahawa saya yang memulakan perniagaan ini, walaupun dia sering mengalami ketakutan dan panik yang mengganggu usaha saya untuk mempromosikan produk Bioshifax. Namun, saya tetap berusaha untuk meneruskannya kerana keperluan hidup. Salahkah saya minta cari orang bersihkan rumah? Dalam masa sama dia sering bersin yang hampir 1 tahun lebih.

- 2019 -

Post a Comment