Header Ads Widget

Bioshifax natural products formulated by Nutritionist

Mak selalu menasihati bapa supaya memakai pelitup muka apabila keluar rumah. Namun, bapa tidak pernah mengambil berat nasihat mak. Dia berkata dengan sombong, “Halah, ini semua tak ada apa-apa.” Saya rasa bapa tidak menghargai keselamatan kami. Mak pernah berkata, “Kalau hidup seorang, tak apa. Tapi ini ada ramai anak-anak, siapa nak jaga?” Mak mengulang kata-kata itu setiap kali bapa hendak keluar.


Suatu hari, telefon berbunyi. Panggilan itu dari salah seorang pelanggan bapa yang baru sembuh dari COVID-19. Saya tidak tahu berapa kali mereka bertemu untuk membeli produk dari bapa. Saya terkejut dan bimbang. Apa yang akan terjadi jika bapa terjangkit virus itu?

Kami semua menjalani ujian saringan. Saya berdoa agar kami semua selamat. Hasilnya keluar. Alhamdulillah, kami semua negatif. Saya bersyukur dan berharap bapa akan mendengar nasihat mak selepas ini.

Namun, setelah itu kami semua disarankan untuk mengambil VCO, Qusthul Hindi dan juga Habbatus sauda. Saya percaya ia baik untuk kesihatan kami. Alhamdulillah.

- 2020 (His Request) 

Describing in detail of how scary the world is


- Tell it to The World Octo 2023 -

2017

Post a Comment