Header Ads Widget

Bioshifax natural products formulated by Nutritionist

 Dapatkan 5 idea resipi unik dengan Minyak Sacha Inchi Bioshifax Organik. Resipi mudah dan cepat disediakan untuk keluarga anda!

Photo by Fabrizio Magoni on Unsplash

Bioshifax Organic Sacha Inchi Oil adalah minyak yang sangat kaya dengan nutrien, jadi ia boleh digunakan dalam pelbagai resipi makanan untuk meningkatkan kandungan nutrisi. Berikut adalah 5 idea resipi sihat yang menggunakan Minyak Sacha Inchi Organik Bioshifax:

1. Smoothie hijau super sihat:

Satukan 1 pisang masak, 1 buah kiwi, 1 cawan bayam, 1/2 cawan air, 1 sudu besar Minyak Sacha Inchi Bioshifax Organik, dan 1 sudu besar madu dalam pengisar. Kisar sehingga halus dan nikmati smoothie hijau yang sangat sihat dengan nutrisi tambahan daripada Minyak Sacha Inchi Bioshifax Organik.

2. Salad superfood:

Satukan 1 cawan kangkung, 1 cawan bayam, 1/2 cawan kacang edamame, 1/2 cawan badam bakar, 1/4 cawan biji labu panggang, 1 sudu besar Minyak Sacha Inchi Bioshifax Organik, dan 1 sudu besar jus lemon dalam mangkuk besar. . Gaul rata dan nikmati sebagai salad superfood yang lazat dan sihat.

3. Tumis sayur:

Tumis 1 cawan sayur campur seperti lada benggala, bawang besar dan brokoli dalam 1 sudu besar Minyak Sacha Inchi Bioshifax Organik. Masukkan garam dan lada sulah secukup rasa. Tumis hingga sayur masak tetapi masih rangup. Hidangkan sebagai sampingan yang sihat untuk hidangan utama anda.

4. Roti Bakar Sihat:

Satukan 2 cawan tepung badam, 1/4 cawan tepung kelapa, 1 sudu teh baking soda, 1/2 sudu teh garam laut, 1 sudu besar madu, 3 biji telur, 1/4 cawan Bioshifax Organic Sacha Inchi Oil, dan 1/2 cawan air dalam mangkuk besar. Gaul rata dan tuang ke dalam loyang roti. Bakar selama 30-35 minit pada suhu 180°C sehingga masak. Nikmatinya sebagai roti bakar yang sihat dan kaya dengan nutrien.

5. Salad Quinoa:

Satukan 1 cawan quinoa, 1 cawan sayur-sayuran segar seperti timun, tomato dan lada benggala, 1/4 cawan kacang panggang, 1/4 cawan cranberi kering, 1 sudu besar Minyak Sacha Inchi Bioshifax Organik dan 2 sudu besar jus lemon dalam mangkuk besar . Gaul rata dan nikmati sebagai salad quinoa yang sihat dan lazat.


Pastikan anda membeli Minyak Bioshifax Organic Sacha Inchi daripada pengeluar yang dipercayai dan pastikan produk yang anda beli telah melalui proses pengeluaran yang selamat dan berkualiti. Jangan lupa simpan Minyak Sacha Inchi Bioshifax Organik di tempat yang sejuk dan kering untuk mengekalkan kualiti dan kandungan nutrisinya.

▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄

📖

✐☡✐☡✐☡✐☡✐☡✐☡✐☡✐☡

If you’ve been enjoying my contents and want to support my work, consider leaving me a tip on Buymeacoffee! 💜

Your support helps me keep writing and creating content, and I really appreciate it. Even a small amount can go a long way. I’m always open to feedback and suggestions, so feel free to reach out to me and let me know what kind of content you’d like to see in the future. I’m always looking for new ideas and ways to improve. Thanks for being a part of my journey, and I’m looking forward to hearing from you all soon!

Visit Bioshifax's Substack for more
📘💜💧💦💧💜📘

Post a Comment