Header Ads Widget

Bioshifax natural products formulated by Nutritionist

Bioshifax Chewable Tablet Luban Susu Kambing adalah produk kesihatan yang unik dan berkhasiat tinggi. Ini adalah suplemen makanan yang diformulasikan dengan bahan-bahan alami yang mengandungi luban, susu kambing organik yang diperkaya dengan nutrien yang diperlukan oleh badan. Produk ini dapat membantu meningkatkan kesihatan minda dan daya ingatan, mengurangkan tekanan dan meningkatkan perkembangan janin pada ibu mengandung.

Produk ini juga dapat membantu menguatkan sel-sel tulang, otot dan tisu kolagen. Ini bermakna ia dapat membantu meningkatkan kecantikan kulit dan mengekalkan awet muda. Selain itu, ia juga dapat memberikan kelebihan untuk menjana sel saraf dan sel otak yang sihat dan cergas.

Untuk ibu yang masih dalam pantang bersalin, Bioshifax Chewable Tablet Luban Susu Kambing membantu mengelakkan daripada meroyan dan diet seimbang dengan wholefoods. Ia juga dapat merawat dan melancarkan sistem pernafasan seperti kahak, batuk dan selsema. Selain itu, ia juga dapat menambahkan tahap oksigen dalam badan dan memberikan tidur yang lena dan berkualiti.

Produk ini juga dapat merawat masalah sukar tidur dan mengoptimumkan denyutan jantung. Ini bermakna ia dapat membantu meningkatkan kesihatan jantung dan mengekalkan tisu-tisu otot, tulang dan sel yang sihat. Bioshifax Chewable Tablet Luban Susu Kambing juga dapat memberikan kecergasan minda yang sihat.

Secara keseluruhannya, Bioshifax Chewable Tablet Luban Susu Kambing adalah produk kecantikan yang unik dan berkhasiat tinggi yang boleh membantu meningkatkan kesihatan minda dan badan serta mengekalkan kecantikan kulit. Ia adalah pilihan yang sangat baik untuk ibu mengandung dan mereka yang ingin menjaga kesihatan mereka secara keseluruhan.

Bioshifax Chewable Tablet Luban Susu Kambing

Bioshifax Chewable Tablet Luban Susu Kambing adalah produk kecantikan yang unik dan berkhasiat tinggi. Ini adalah suplemen makanan yang diformulasikan dengan bahan-bahan alami yang mengandungi luban. susu kambing organik yang diperkaya dengan nutrien yang diperlukan oleh badan.

RM 50.00

Alhamdulillah Chewable Tablet Susu Kambing Luban sebagai suplimen kanak2, remaja dan dewasa…. untuk melegakan sakit kepala.”

Hamba Allah
Customer

“Alhamdulillah.. Sawan anak 4 tahun akibat kecederaan terhantuk masa kecil dah pulih selepas ambil Tablet Chewable Susu Kambing Luban.”

Hamba Allah
Customer

Post a Comment