Header Ads Widget

Bioshifax natural products formulated by Nutritionist

Shampo n Gel mandian A' vera

SUTRA A"VERA SYAMPOO.

SUTRA A'VERA SYAMPOO (2 in 1).
Healthy + Silky Conditioning .

NATURAL PRODUCT A"VERA.
A Natural Formulation by LeNora Internasional

SLS FREE.
PARABEN FREE.
GLUTEN FREE
ARTIFICIAL FRAGRANCE FREE.
MINERAL OIL FREE.
ARTIFICIAL COLOUR FREE.
ALCOHOL FREE.
NOT TESTED ON ANIMALS.

Kandungan:

Mengandungi bahan-bahan semulajadi :

Aloe Vera Extract – Lidah buaya baik untuk menjaga kelembaban kulit kepala dan folikel rambut. Lidah buaya mengandungi lebih dari 20 mineral dan vitamin A, B1, B2, B6, B12, C, dan E yang sangat baik untuk mengatasi rambut rosak. Selain itu, Lidah buaya juga mampu meransang pertumbuhan rambut dan folikel rambut dengan meningkatkan saluran darah ke akar folikel.

Cocamidopropyl betaine (coconut oil) – Manfaat dari minyak kelapa untuk rambut dapat membuat rambut lebih lembab, lebih lebat, sihat dan juga lebih kuat.

Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein – A’vera Shampoo menggunakan wheat protein kerana ia mampu untuk membaiki rambut yang rosak selepas pelunturan dan rawatan mengerinting. Memperbaiki tekstur rambut agar lebih terurus dan rapi sepanjang masa.

Tocopheryl Acetate (Vitamin E) – Minyak Vitamin E mempunyai beberapa manfaat untuk rambut. Selain meningkatkan peredaran darah di kulit kepala, minyak ini juga meningkatkan tekstur dan kualiti rambut. Ia digunakan secara meluas dalam rawatan rambut gugur dan gangguan kulit kepala yang lain. Vitamin E juga sangat bagus dalam meransang pertumbuhan rambut, mencegah uban pra-matang, menjadikan rambut lebih bersinar dan sangat bagus dalam pembaikan hujung rambut yang bercabang.

Tea Tree Oil – Bagi mereka yang memiliki kulit kering, minyak Tea tree dapat membantu melembapkan kulit. Kerana bersifat anti-bakteria, Tea tree oil sangat efektif dalam mengubati dan menyembuhkan berbagai infeksi kulit. Tea tree oil juga dapat membantu mengatasi kelemumur.

SUTRA A'VERA MOISTURISING SHOWER GEL (300ML)

HARGA : RM32 SM, RM37 SS
POSTAGE : RM8 SM, RM12 SS

A'vera shower gel pelembab oleh Sutra ini dirumus untuk memberikan kelembapan dan perlahan-lahan membersih dan menyegarkan semula kulit. Gabungan ekstrak dari Aloe vera, tembikai, timun dan Lemon akan merangsang kulit manakala minyak pokok teh membantu melindungi kulit daripada bakteria yang tidak diingini. cukup lembut untuk kulit sensitif.

CARA GUNA

Tuangkan jumlah yang sesuai A'vera pelembab gel mandian pada badan yang basah dan bilas dengan bersih.

INGREDIENTS

Aqua, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aloe Barbadensis (Aloe vera) leaf extract, Eucheuma Cottonii (algae) extract Citrullus Lanatus (Watermelon) rind extract, Cucumis Sativus (Cucumber) extract, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) oil, Citrus Limon (Lemon) extract, Fragrance

Active ingredients:
-    Aloe Vera extract
-    Cucumber extract
-    Watermelon rind extract
-    Algae extract
-    Lemon extract
-    Tea Tree Oil

Wsp 011-26167078

Post a Comment