Header Ads Widget

Bioshifax natural products formulated by Nutritionist

Ketahui Rahsia Herba Manjakani

SERBUK MANJAKANI

•        Pencegahan bau yang tidak diingini : Manjakani yang bersifat astrigen boleh membasmi kuman yang mengakibatkan bau yang tidak selesa pada faraj.
•        Merawat otot-otot dalam faraj : Tannim yang terdapat dalam manjakani mempunyai sifat menegangkan semula otot-otot dalam faraj & menyebabkan faraj menjadi sempit semula.
•        Mengawal lendir & lelehan faraj : Astrigen mampu menyerap lebihan darah haid & nifas.
•        Mengecutkan tisu-tisu dalaman faraj terutamanya bagi yang baru lepas bersalin.
•        Mengecutkan jerawat pada muka.
•        Menghilangkn/ memudarkan parut / kulit gelap. (Boleh digunakan utk m'hilangkan hitam2 celah ketiak/ kelangkang @ pelipat-pelipat).
•        Sesuai utk kulit kering & berminyak : Astrigen juga dpt mengawal kulit kering & berminyak.
•        Mencegah bau yang tidak di ingini.

SEBAGAI LULUR/MASKER

Ambil serbuk buah manjakani ini dalam kuantiti 1/2 sudu kecil (bergantung pd peggunaannya). Campurkan dengan sedikit air biasa air jgn pkt sgt.. Agak-agak keperkatannya supaya mudah disapu. Sapu ke seluruh wajah anda. Biarkan ia betul-betul kering. Selepas itu, bilas dengan air bersih. Jika masalah muka anda teruk, sapulah setiap hari. Jika hanya untuk penjagaan sahaja, tiga kali seminggu sudah memadai.

Ia boleh juga digunakan untuk merawat luka samada luka biasa atau pembedahan perut selepas bersalin. Caranya, cuma sapu pes manjakani (serbuk yang dicampurkan dengan sedikit air)di tempat terbabit dan biarkan ia mengering. Selepas itu, dicuci perlahan-lahan sehingga bersih. Amalkan sehingga ia sembuh.

SEBAGAI EJEN PERAPAT / KEGUNAAN UNTUK BAHAGIAN SULIT

Bagi mendapatkan hubungan suami isteri seperti diimpikan, faraj wanita mestilah sentiasa dalam keadaan bersih, tidak berbau.
Cara mudah..
Ambil serbuk manjakani dan campurkan dengan sedikit air lalu disapu ke pintu lubang faraj. Buat 3-4 kali seminggu pun sudah memadai. Tindakbalasnya akan segera dapat dirasai.

SEBAGAI PENCUCI BAHAGIAN SULIT

Ambil satu sudu kecil serbuk manjakani ini dan campurkannya dengan segayung air(cebuk air). Kacau atau kocak-kocakkannya sehingga sebati dan gunakan semasa mencuci bahagian sulit anda.

Kredet google

Berminat utk info n tempahan wsp
011-26167078

Post a Comment