Header Ads Widget

Bioshifax natural products formulated by Nutritionist


Durian Belanda

Kehebatan Daun Durian Belanda ..alternatif terbaik untuk kesihatan..

Daun durian belanda ini katanya sifatnya seperti kemoterapi, bahkan lebih hebat lagi krn daun durian belanda hanya membunuh sel sel yang tumbuh abnormal dan membiarkan sel sel yang tumbuh normal

AMERIKA MERAHSIAKAN UBAT KANSER 10,000 KALI GANDA BAIK DARI KEMO TERAPY.

ubat semulajadi untuk membunuh sel kanser yang kekuatannya SEPULUH RIBU KALI GANDA lebih ampuh dibanding terapi kemo. Ubat semulajadi ini adalah buah yang dikenali oleh orang melayu Buah Durian Belanda dan Daun Durian Belanda. Tapi, Mengapa Kita Tidak Tahu?

Pohonnya pendek, di brazil dinamai “Graviola” , di Spanyol “Guanabana” bahasa Inggerisnya “soursop”. Kita menggelarnya buah durian belanda. Buahnya berduri lembut, isi buah berwarna putih, rasanya manis-masam, dimakan dengan cara
membuka kulitnya atau di buat jus. Khasiat dari buah durian belanda ini memberikan kesan anti tumor atau kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser. Selain menyembuhkan kanser, buah durian belanda
juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti kulat(fungus), efektif melawan berbagai jenis parasit atau cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, Kemurungan , stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik.

Sejak 1976, durian belanda telah terbukti sebagai pembunuh sel kanser yang luar biasa pada ujian yang di lakukan oleh 20 Makmal Bebas yang berbeza.
Durian belanda tidak seperti terapi kemo yang tidak blh membezakan sel kanser dan sel sihat, maka sel-sel reproduksi
(seperti lambung dan rambut) dibunuh habis oleh terapi kemo, sehingga timbul kesan negatif seperti rasa mual dan rambut gugur.
Sebuah kajian di Purdue University membuktikan bahwa daun durian belanda mampu membunuh sel kanser secara berkesan, terutama sel kanser prostat, pankreas..

Durian belanda mempunyai manfaat yang sangat besar dalam pencegahan dan penyembuhan penyakit kanser. Daun durian belanda ini katanya sifatnya seperti kemoterapi, bahkan lebih hebat lagi krn daun durian belanda hanya membunuh sel sel yang tumbuh abnormal dan membiarkan sel sel yang tumbuh normal. Sedangkan kemoterapi masih ada kesan membunuh sebagian sel sel yang normal. Sekarang anda tahu manfaat buah durian belanda yang luar biasa ini. Rasanya manis2 masam menyegarkan. Buah semulajadi 100% tanpa kesan sampingan.
Sebar luaskan khabar baik ini.

Kapsul Daun durian belanda
Rm50/100bj

Teh Durian Belanda
Rm30

Harga termasuk postage sm/ss.+rm5

📲For fast respon, wsp/tg/sms/wcht 01126167078

Post a Comment