17 September 2013

JUS BIODELIMA

JUS BIODELIMA adalah sumber yang kaya dengan kandungan 'phytochemical' untuk kebaikan jantung dan salur darah yang sempurna. Ia bukan sahaja merendahkan tekanan darah dan mengurangkan tahap sesak nafas (altherosclerosis). Jus BIO DELIMA juga bagus untuk mengelakkan kanser payudara, kanser kelenjar pundi kencing, kanser usus, leukimia dan juga untuk mengelakkan perubahan jantung yang ditumbuhi tumor.


Khasiat Jus BIODELIMA:

1. Membantu menstabilkan paras kolestrol
2. Mempunyai tahap antioksidan yang tinggi
3. Membantu menyihatkan jantung
4. Membantu merangsang dan menguatkan tenaga batin

5. Membantu menguatkan sistem pertahanan badan
6. Membantu menstabilkan paras gula dalam darah
7. Membantu mengelakkan kanser kelenjar prostate
8. Membantu melawan kanser payudara
9. Membantu menstabilkan tekanan darah
10. Membantu menguatkan kesihatan gigi
11. Membantu menguatkan daya ingatan
12. Membantu menghalang kemasukan virus HIV-1 dan Microbicide
13. Membantu tumbesaran otak bayi
14. Membantu melawan penyakit gout
15. Membantu mengelakkan penyakit awal pagi (alahan ibu mengandung)
16. Membantu mencantik dan merawat kulit
17. Membaikpulih fungsi hati dan limpa
18. Mencuci buah pinggang dan salur kencing
19. Membantu penghadaman
20. Membuang pengumpulan lemak di dinding pembuluh darah, mengelakkan dari salur darah tersumbat dan mengeras yang menjadi punca penyakit jantung
21. Membaikpulih masalah jantung yang bermasalah
22. Mengubahsuai hormon bagi wanita menopause
23. Membaiki sistem pembersihan dan pengaliran darah
24. Merawat atau membaikpulih pesakit kencing manis
25. Menambahkan tenaga dan mengelak dari penyakit lemah tenaga batin
26. Mengurangkan tekanan darah di kalangan pesakit tekanan darah tinggi

 

 Testimoni Jus BioDelima


1. En. Sariman, Selangor
Setelah mengamalkan Biodelima, doktor mendapati tekanan darah saya yang sentiasa rendah dan berisiko tinggi telah kembali normal. Saya sendiri dapat merasakan semenjak mengamalkan Biodelima tubuh saya lebih sihat berbanding dahulu. Syukur ke hadrat Allah kerana menemukan saya dengan Biodelima.

2. En. Zakaria, Selangor
Mengalami asma sejak kecil sukar bernafas, tidak selesa terutama pada waktu malam dan awal pagi, tidur terganggu, sering terjaga. Selepas mengamalkan BIO DELIMA, Alhamdulillah tiada masalah pernafasan, selesa yang penting boleh tidur lena hingga ke pagi. Satu nikmat yang tidak pernah dialaminya selama ini.

3. Nor Aisyah, Kedah
BIO DELIMA dapat mengurangkan batuk dan asma. Kandungan asid askorbik (Vitamin C) yang tinggi pada buah ini merupakan ejen anti radangan yang hebat. Ia akan mengurangkan bunyi dehitan pada penghidap asma dan lelah. Kebenaran fakta ini saya sendiri yang alami. Alhamdulillah sekarang saya tidak perlukan inhaler lagi, cukup dengan 30ml BIO DELIMA.

4. En. Abd Aziz, N.Sembilan
Disahkan doktor Hospital Tuanku Jaafar Seremban menghidap penyakit kanser usus tahap 3 yang serius. Doktor telah melakukan pembedahan membuang usus beliau yang dicemari kanser tetapi ia bukan jaminan untuk beliau pulih sepenuhnya walaupun menjalani kimoterapi. Alhamdulillah setelah mengamalkan Biodelima setiap hari tanpa gagal selama 4 bulan, beliau telah disahkan oleh doktor pakar, bebas daripada kanser setelah menjalani pemeriksaan PAT scan di Hospital Putrajaya.

5. En. Aziz, N. Sembilan
Pada penghujung tahun 2010 saya telah mengalami masalah kesihatan yang agak rumit. Setelah menjalani pembedahan dan rawatan, keadaan saya tidak lagi sama seperti dahulu. Badan saya terasa sangat lemah. Sehinggalah saya disarankan oleh anak saya untuk mencuba Biodelima. Alhamdulillah, hasilnya kesihatan saya berubah menjadi lebih baik. Saya juga telah disahkan oleh doktor sihat walafiat.

6. Pn. Rini, Selangor
Anak saya berusia 7 tahun mengalami masalah kesihatan yang agak teruk daripada kecil. Setelah beberapa bulan mengambil Biodelima. Dengan izin Allah, Alhamdulillah dia semakin sembuh. Jika dahulu dalam sebulan, 2 atau 3 kali saya perlu membawa anak saya ke hospital tapi kini saya tidak perlu lagi berulang ke hospital. 


Komen