Header Ads Widget

Bioshifax natural products formulated by Nutritionist
1. Tengok item yang berada di blog pastikan status item adalah Available bukan Out of Stock.

2.Isi order form yang berada di blog. Pastikan semua detail di isi dengan betul jangan salah nanti barang tak dapat deliver dengan sebaik mungkin.. Yang paling penting alamat email tue isi betul- betul. Pastikan alamat penghantaran adalah benar2 wujud dan lengkap supaya pihak kurier tak de masalah untuk hantar order anda.

3. Tunggu saya balas email anda dalam masa 24 jam saya akan balas, pada yang tak terima. Sila hantarkan email saya semula di nizambidara@gmail.com @ nak cepat sila SMS kat saya Nizam 016-436 9630.

4. Saya akan balas email anda berserta no akaun dengan lengkapnya. Sila membuat pembayaran sebelum 8 pagi.

Cara Membuat Perbankan Internet Sesiapa yang ada akaun Maybank2u, CimbClicks, or else. Anda boleh membuat transfer online menerusi internet. Jangan lupa, sila masukkan email saya nizambidara@gmail.com yang telah disediakan dalam ruang email penerima kat akaun CimbClicks / Maybank2u anda.

5. Atau bagi yang menggunakan mesin ATM /CDM, selepas je bank in,  sila hantar mesej kat saya masa & jumlah anda bank in.

6.Selepas saya menerima pembayaran saya akan pos barang anda. Saya menggunakan khidmat kurier...

Sekian,

Post a Comment